بخش كشاورزي نيازمند حضور فعال در رسانه هاست
1392/10/09

معاون برنامه‌ريزي و اقتصادي در نشست با رئيس جديد مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت جهادكشاورزي اظهار داشت: روابط عمومي بايد با ارتباط و تعامل موثر با رسانه‌هاي جمعي مباحث بخش كشاورزي را به نحو شايسته‌اي به افكار عمومي انتقال دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالمهدي بخشنده افزود: امروزه امنيت غذايي در ايران و جهان از اهميت ويژه‌اي برخوردارشده است كه به همان نسبت بايد رويدادهاي اين حوزه ي از سوي رسانه‌هاي جمعي پيگيري شود.
بخشنده ضمن تاكيد بر نقش خطير اطلاع‌رساني در مديريت جديد وزارت جهادكشاورزي اظهار اميدواري كرد فضاي جديدي در عرصه توسعه نظام اطلاع‌ رساني با همكاري ساير بخش‌هاي وزارتخانه فراهم شود.
همچنين در اين ديدار شاهرخ رمضان‌نژاد، رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت جهادكشاورزي گفت: روابط عمومي در دوره ي جديد به دنبال اطلاع‌رساني موثر از بخش كشاورزي و افزايش تعامل و ارتباط با رسانه‌هاي جمعي است.
وي افزود: ما به دنبال آن هستيم كه كشاورزي به عنوان يكي از موضوعات اصلي در جامعه مورد توجه قرار گيرد.
رمضان نژاد يكي از سياست‌هاي مهم روابط عمومي را ارزشي سازي كشاورزي و ايجاد فرصت‌هاي جديد براي تحول بخش كشاورزي دانست و گفتند نظام اطلاع رساني ونظام فني كشاورزي با همراهي مي‌توانند به عنوان دوبازوي موثرنقش عامل پيش برنده را درپيشبرد اهداف وبرنامه هاي بخش كشاورزي ايفا كند.
رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت جهادكشاورزي برقراري ارتباط، نشست و هم‌انديشي با ساير معاونت‌ها و بخش وزارتخانه‌ها را از ديگر برنامه‌هاي در دست اجراي روابط عمومي عنوان كرد.
 

منبع : خبرگزاري موج

تعداد مشاهده خبر0 بار
تصاویر مرتبط


مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
وزارت جهاد کشاورزی
کلیه حقوق این سایت متعلق به وزارت جهاد کشاورزی می باشد
Powered by DorsaPortal